جوک جدید سری 2
تاریخ : سه شنبه 9 تير 1394
نویسنده : مرتضی

دختر همسایمون تا دیروز شلوار گل گلی میپوشید...


همه بهش میگفتن بتول باغچه ..!!!


الان تو لاین دیدمش زده مدلینگ، no pv :|

 

 

 

 

جوک باحال 94

 

 

 

از خروپفای بابام فیلم گرفتم

نشونش دادم باور کنه شبا خروپف میکنه.

.
.
.
.


بهم میگه : فتوشاپه!




جوک ایرانی 94



 

اولين قومي كه به فن آوري نانو دست پيدا كردند ایرانـی ها بودند…

.
.
.
.
.
.

نانو پنير ، نانو گوجه ؛ نانوخيار


نانو پنير و هندونه، نانو پنير و گردو ...


ماهم توخونمون ازاين فن آورى زياداستفاده می کنیم!!!!




جوک خفن 94

 

 

 

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﭘﺴﺮﻡ ﺑﯿﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺖ ﺩﺭﺱ


ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺪﻡ


ﺭﻓﺘﻢ ﭘﯿﺸﺶ، ﻣﯿﮕـــﻪ

.
.
.
.

"ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻧﺰﺍﺭ ﮐﻮﻟﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ 3 ﺳﺎﻋﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﺑﺎﺷﻪ






جوک 94

 

 

 

دختره ازپورشه پیاده شد اومدطرفم بهم گفت:


میشه ازتون خواهش کنم بامن ازدواج کنید؟

 

حاضرم ماشینم با یک میلیارد پولم بهتون بدم


گفتم :نه و رفتم!!


میدونین بچه هااخلاق برا من خیلی مهمه. . .

 

اول باید سلام میکرد




استاتوس جوک 94







7تا دوست دختر نداریم


هر روز هفته با يکيشون بريم بيرون

.
.
.
.
.

8 تا دارم


تمام برنامه ريزيام بهم ريخته


داغونم میفهمی...


داغووووووووون (-_-)






کلاس خنده




اخر هفته ازتون امتحان میگیرم

.
.
.
.

یه تیکه از پستام میزارم شما باید ادامشو بگید


که معلوم شه میخونید


والا وقتمو میزارم واسه شما بعد نخونید

 

 

دختر همسایمون تا دیروز شلوار گل گلی میپوشید...


همه بهش میگفتن بتول باغچه ..!!!


الان تو لاین دیدمش زده مدلینگ، no pv :|

 

 

 

 

جوک باحال 94

 

 

 

از خروپفای بابام فیلم گرفتم

نشونش دادم باور کنه شبا خروپف میکنه.

.
.
.
.


بهم میگه : فتوشاپه!




جوک ایرانی 94



 

اولين قومي كه به فن آوري نانو دست پيدا كردند ایرانـی ها بودند…

.
.
.
.
.
.

نانو پنير ، نانو گوجه ؛ نانوخيار


نانو پنير و هندونه، نانو پنير و گردو ...


ماهم توخونمون ازاين فن آورى زياداستفاده می کنیم!!!!




جوک خفن 94

 

 

 

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﭘﺴﺮﻡ ﺑﯿﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺖ ﺩﺭﺱ


ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺪﻡ


ﺭﻓﺘﻢ ﭘﯿﺸﺶ، ﻣﯿﮕـــﻪ

.
.
.
.

"ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻧﺰﺍﺭ ﮐﻮﻟﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ 3 ﺳﺎﻋﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﺑﺎﺷﻪ






جوک 94

 

 

 

دختره ازپورشه پیاده شد اومدطرفم بهم گفت:


میشه ازتون خواهش کنم بامن ازدواج کنید؟

 

حاضرم ماشینم با یک میلیارد پولم بهتون بدم


گفتم :نه و رفتم!!


میدونین بچه هااخلاق برا من خیلی مهمه. . .

 

اول باید سلام میکرد




استاتوس جوک 94







7تا دوست دختر نداریم


هر روز هفته با يکيشون بريم بيرون

.
.
.
.
.

8 تا دارم


تمام برنامه ريزيام بهم ريخته


داغونم میفهمی...


داغووووووووون (-_-)






کلاس خنده




اخر هفته ازتون امتحان میگیرم

.
.
.
.

یه تیکه از پستام میزارم شما باید ادامشو بگید


که معلوم شه میخونید


والا وقتمو میزارم واسه شما بعد نخونید

 

 

دختر همسایمون تا دیروز شلوار گل گلی میپوشید...


همه بهش میگفتن بتول باغچه ..!!!


الان تو لاین دیدمش زده مدلینگ، no pv :|

 

 

 

 

جوک باحال 94

 

 

 

از خروپفای بابام فیلم گرفتم

نشونش دادم باور کنه شبا خروپف میکنه.

.
.
.
.


بهم میگه : فتوشاپه!




جوک ایرانی 94



 

اولين قومي كه به فن آوري نانو دست پيدا كردند ایرانـی ها بودند…

.
.
.
.
.
.

نانو پنير ، نانو گوجه ؛ نانوخيار


نانو پنير و هندونه، نانو پنير و گردو ...


ماهم توخونمون ازاين فن آورى زياداستفاده می کنیم!!!!




جوک خفن 94

 

 

 

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﭘﺴﺮﻡ ﺑﯿﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺖ ﺩﺭﺱ


ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺪﻡ


ﺭﻓﺘﻢ ﭘﯿﺸﺶ، ﻣﯿﮕـــﻪ

.
.
.
.

"ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻧﺰﺍﺭ ﮐﻮﻟﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ 3 ﺳﺎﻋﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﺑﺎﺷﻪ






جوک 94

 

 

 

دختره ازپورشه پیاده شد اومدطرفم بهم گفت:


میشه ازتون خواهش کنم بامن ازدواج کنید؟

 

حاضرم ماشینم با یک میلیارد پولم بهتون بدم


گفتم :نه و رفتم!!


میدونین بچه هااخلاق برا من خیلی مهمه. . .

 

اول باید سلام میکرد




استاتوس جوک 94







7تا دوست دختر نداریم


هر روز هفته با يکيشون بريم بيرون

.
.
.
.
.

8 تا دارم


تمام برنامه ريزيام بهم ريخته


داغونم میفهمی...


داغووووووووون (-_-)






کلاس خنده




اخر هفته ازتون امتحان میگیرم

.
.
.
.

یه تیکه از پستام میزارم شما باید ادامشو بگید


که معلوم شه میخونید


والا وقتمو میزارم واسه شما بعد نخونید

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید